FAQ
CZĘŚCI ZAMIENNE I AKCESORIA
Poniżej znajdziesz najczęściej zadawane pytania dotyczące części zamiennych i akcesoriów.
Istnieją 3 rodzaje części , które odpowiadają specyfikacjom Twojego Fiata.
Oryginalne części są identyczne z tymi, które montujemy w naszych fabrykach lub optymalne pod kątem osiągów, bezpieczeństwa, jakości, trwałości i wartości.
Części zamienne z gamy EUROREPAR to tańsza alternatywa dla samochodów starszych niż 3 lata. Gama zatwierdzonych części zamiennych Fiat pod nazwą Eurorepar to produkty rekomendowane przez naszych ekspertów, które pozwolą zredukować koszty przy zachowaniu odpowiedniej jakości.
SUSTAINera to części przetwarzane, naprawione, ponownie wykorzystane i odzyskane w ramach programu gospodarki cyrkularnej. Te elementy to kolejna alternatywa dla starszych pojazdów i właścicieli samochodów, którzy myślą o ograniczeniu swojego śladu węglowego.
To proste: najlepsze części pochodzą od producenta Twojego samochodu.
Oryginalne części zamienne to owoc stałego zaangażowania w proces badań i rozwoju innowacyjnych technologii.
Dodatkowo przechodzą one najdokładniejsze testy od momentu zaprojektowania do chwili wkroczenia na etap produkcyjny, żeby zapewnić rzetelność, wygodę, odpowiednie działanie i bezpieczeństwo.
Ważnym jest, żeby móc powierzyć auto tym, którzy je dobrze znają, aż po najmniejszy detal.
Oryginalne akcesoria doskonale integrują się ze wszystkimi mechanicznymi i elektronicznymi częściami Twojego samochodu. Są one regularnie i dokładnie testowane, aby zapewnić Ci największą wygodę, osiągi, bezpieczeństwo i swobodę w personalizacji.
W ofercie Fiata znajdziesz szeroką gamę oryginalnych akcesoriów, opracowanych po to, by jeszcze lepiej dopasować Twoje auto do konkretnych potrzeb. Nasze oryginalne akcesoria powstały przy udziale zespołu inżynierów, którzy odpowiadali za konstrukcję i produkcję Twojego samochodu. Dzięki temu masz pewność, że otrzymujesz produkt o wysokiej jakości, bezpieczny i wytrzymały. Wybierając oryginalne akcesoria Fiata stawiasz na jakość i bezpieczeństwo (zostały zaprojektowane zgodnie z wyśrubowanymi specyfikacjami technicznymi i przetestowane w najtrudniejszych warunkach), Styl (idealnie współgrają z twoim samochodem), perfekcyjne dostosowanie i łatwość użytkowania.
Dzięki oryginalnym akcesoriom Fiata Twoje auto zyska wyjątkowy charakter.
OBSŁUGA SERWISOWA
Poniżej znajdziesz najczęściej zadawane pytania dotyczące przeglądów auta.
W autoryzowanych warsztatach Fiata otrzymasz fachową pomoc zawsze, gdy tego potrzebujesz. Nasi technicy Fiata przeszli odpowiednie szkolenia i znają twój samochód od podszewki. Bez względu na to, czy Twoje auto potrzebuje rocznego przeglądu czy naprawy karoserii - nasi eksperci zawsze z ochotą rozwiążą każdy skomplikowany technologiczny problem Twojego pojazdu. Zbudowaliśmy go, potrafimy go naprawić.
Wszystkie szczegóły dotyczące częstotliwości wykonywania wymaganych przeglądów i limity kilometrów znajdziesz w Harmonogramie planowanych przeglądów oraz Podręczniku użytkownika w Twoim samochodzie.
Ze względów bezpieczeństwa i w trosce o najlepsze osiągi, warto dostosować opony do zmieniających się pór roku. Opony letnie (uważane za opony standardowe) sprawdzą się latem. Zimą warto zmienić opony na zimowe. Ten rodzaj opon zapewnia lepszą przyczepność na ośnieżonych drogach. W niektórych krajach wymiana opon w określonych terminach jest obowiązkowa.
Biorąc to pod uwagę, jeśli brakuje Ci miejsca na przechowywanie opon, oferujemy usługę o nazwie Hotel dla opon, w którym magazynujemy dla Ciebie zapasowy zestaw opon (w salonie, który bierze udział w programie). W przeciwnym wypadku należy wymienić opony, kiedy wynika to ze wskaźnika na Twoich oponach, albo nawet wcześniej w celu uniknięcia utraty przyczepności i aquaplaningu.
Opony M+S, które swoją nazwę zawdzięczają słowom „mud” i „snow”, czyli błoto i śnieg, mają wyryte te dwa inicjały na boku opony i według prawa odpowiadają oponom zimowym. Taki rodzaj opony jest znany jako opona na każdą pogodę lub całoroczna.
Opony zimowe są również znane jako opony śniegowe, poza literami M+S na boku, mają również inny symbol: górę z trzema wierzchołkami i śnieżynkę. Te ostatnie opony zapewniają zdecydowanie lepsze wyniki zarówno podczas hamowania, jak i na zaśnieżonych drogach.
Wycofanie pojazdu z oferty to dobrowolna akcja producenta samochodów mająca na celu naprawienie wszelkich wad produktów związanych z bezpieczeństwem pojazdu lub w celu skorygowania niezgodności. Fiat naprawi problem bez opłat, nawet jeśli Twój pojazd nie jest objęty ważną gwarancją i nie jesteś jego pierwszym właścicielem.Bezzwłocznie po uzyskaniu informacji, należy skontaktować się z salonem lub autoryzowanym centrum usług w celu umówienia wizyty stanowiącej interwencję zalecaną dla Twojego pojazdu.
Wszystkie numery referencyjne Sieci Serwisowej Fiat możesz znaleźć pod poniższym linkiem. Przypominamy, że podczas rozmowy telefonicznej w celu umówienia wizyty, należy mieć przygotowany numer podwozia pojazdu, który można odnaleźć w dokumencie rejestracyjnym pojazdu (na stronie 2, pod literą E).
USŁUGI
Poniżej znajdziesz najczęściej zadawane pytania dotyczące usług oferowanych podczas przeglądu w autoryzowanym warsztacie Fiata.
Videocheck składa się z podsumowania w formie nagrania, które otrzymujesz bezpośrednio na Twoją komórkę lub tablet, potwierdzającego wszelkie działania interwencyjne jakie muszą zostać przeprowadzone w Twoim pojeździe wraz z ich dokładną wyceną zapewniającą pełną transparentność kosztów. Następnym krokiem jest zaakceptowanie wyceny.
Tak. Jeśli Twój samochód został oddany do naprawy w naszym warsztacie, zapewnimy ci rozwiązania - od biletu komunikacji miejskiej, elektryczny rower miejski, aż po wynajem samochodu lub auto zastępcze - na czas trwania napraw w zgodzie z obowiązującymi warunkami. Jeśli do takiej sytuacji dojdzie, kiedy podróżujesz zajmiemy się kosztami naprawy, żebyś mógł kontynuować podróż dzięki usłudze Fiat Assistance. Zapewnimy Ci taksówkę na dworzec lub wynajmiemy samochód lub auto zastępcze w celu zrealizowania Twoich planów podróży (metody dostawy, warunki, ograniczenia i wyłączenia usług znajdziesz w karcie gwarancyjnej pojazdu lub w planie Fiat FlexCare).
Istnieje wiele odpowiednich chwil na zakup planu serwisowego Twojego Fiata. Pierwsza z nich następuje po zakupie samochodu, możesz wtedy wykupić Pakiet Service Care Plus (serwisowanie + pomoc drogowa), który pozwoli Ci zaplanować koszty serwisowania bez niepotrzebnych niespodzianek o stałej cenie lub, jeśli wolisz, jeden z kompleksowych planów pakietu Complete Care Plus, który łączy serwisowanie z przedłużeniem ochrony gwarancyjnej i innymi usługami.
Drugą możliwością jest zakup pakietu Service Care Plus przed terminem pierwszego przeglądu.
Trzecia opcja to zakup planu Service Care (seria przeglądów okresowych) w dowolnym momencie po terminie pierwszego serwisu, ale przed upływem 5 lat od pierwszego zarejestrowania pojazdu.
Przedłużenie ochrony gwarancyjnej można wykupić w każdej chwili przed terminem drugiego serwisu.
Niezależnie od okoliczności Fiat Assistance oferuje kompleksową pomoc drogową dostosowaną do Twoich potrzeb.Przebita opona?
Rozładowany akumulator?
Zgubiony kluczyk?
Cokolwiek się wydarzy, nie musisz się martwić - dzięki Fiat Assitance jesteśmy zawsze w gotowości.