Dziedzictwo marki Fiat

Historia jednej z najstarszych marek na świecie.

1899, Wtedy się wszystko zaczęło.

Nasze pierwsze modele

Poznaj niezapomniane, najbardziej symboliczne i reprezentatywne modele Fiata.

S61 - 1908 rok

W pierwszej dekadzie XX wieku gorączka prędkości ogarnęła cały świat. W atmosferze silnych sportowych emocji narodził się Fiat S61 Corsa, dwumiejscowy samochód wyścigowy.

Topolino - 1936 rok

W chwili wprowadzenia na rynek w 1936 roku, Fiat 500 był najmniejszym seryjnie produkowanym samochodem na świecie. Ze względu na piękno sylwetki i niewielkie rozmiary, opinia publiczna nazwała go zdrobniale "Topolino", czyli po polsku "Myszka".

600 - 1955 rok

W 1957 roku Fiat zaprezentował model Nuova  - następcę Fiata 500 Topolino. Zastosowano w nim nadwozie samonośne i nowe technologie, które sprawdziły się w Fiacie 600. Nuova 500 była napędzana umieszczonym z tyłu, kompaktowym 2-cylindrowym silnikiem chłodzonym powietrzem, nowością dla aut Fiata.

500 - 1957 rok

W 1957 roku Fiat zaprezentował model Nuova  - następcę Fiata 500 Topolino. Zastosowano w nim nadwozie samonośne i nowe technologie, które sprawdziły się w Fiacie 600. Nuova 500 była napędzana umieszczonym z tyłu, kompaktowym 2-cylindrowym silnikiem chłodzonym powietrzem, nowością dla aut Fiata.

127 - 1971 rok

Model 127 był częścią transformacji kompaktowych samochodów Fiata w nowoczesne modele. Zaprojektowany tak, aby był mocny, wydajny i błyskotliwy oraz pomagał zmniejszyć zużycie paliwa, model oferował nowoczesne linie i rozwiązania oraz dodatkową przestrzeń w jasnym przedziale pasażerskim.

126 - 1972 rok

Zwinny i bezkonkurencyjny na parkingach, 126 kontynuował tradycję samochodów Fiata dostępnych dla każdego. Wprowadzony na rynek w 1972 roku model dzielił rozstaw osi i większość układu Fiata 500, charakteryzując się zmienionym, nieco większym nadwoziem o zwiększonym bezpieczeństwie i przestrzeni wewnętrznej.

 

Dino - 1972 rok

W połowie lat 60., na mocy porozumienia między fabrykami Maranello i Lingotto, powstało klasyczne sportowe coupè – Fiat Dino z sześciocylindrowym silnikiem Ferrari o pojemności 1987 cm3 i mocy 160 KM przy 7500 obr./min.

Panda - 1980 rok

Z ponad 7,5 milionami wyprodukowanych egzemplarzy od momentu pojawienia się w 1980 roku do dziś, Panda jest uważana, wraz z 500, za włoski samochód użytkowy par excellence, towarzyszący młodym ludziom i rodzinom w ich życiu.

UNO - 1983 rok

Model 127 powstał w procesie przekształcania kompaktowych aut Fiata w coraz bardziej nowoczesne pojazdy. Jeszcze wspanialszy, mocniejszy i bardziej wydajny niż poprzednicy, przyciągał uwagę nowoczesną linią nadwozia i powiększoną, jasną  przestrzenią pasażerską. Oferował też nowe rozwiązania technologiczne i mniejsze zużycie paliwa. 

Ikona włoskiej motoryzacji

Bądź częścią naszej historii. Odkryj ewolucję marki, która odmieniła oblicze motoryzacji.

Renowacja

Przekaż swoje zabytkowe auto w zręczne ręce naszych specjalistów w zakresie napraw, wymiany części i renowacji. 

    

Certyfikaty

Twój klasyczny Fiat zasługuje na uznanie pod każdym względem. Certyfikat autentyczności jest gwarancją oryginalności samochodu i potwierdza jego wartość.

    

Poznaj nasze produkty

Asortyment naszych gadżetów, eleganckich i wyprodukowanych z poszanowaniem środowiska, jest imponujący, a dzięki starannemu doborowi materiałów są one wysokiej jakości i niepowtarzalne.